52 40 40 40 job@qbec.dk

Telemarketing


Ide/
koordinering

  • Brainstorming
  • Case-udarbejdelse
  • Koordinering
  • Rekruttering &
    Træning


Eksekvering

  • On site-fokus
  • Ansvars-sikring
  • Vurdering af løbende
    ændringer/forbedringer


Evaluering

  • Kundeoplevelse
  • Rapportering
  • Lyt af samtaler
  • Identifikation af
    yderligere muligheder

Grundet den øgede konkurrence på markedet, kan virksomheder ikke længere vente på kunderne selv ringer ind. For at være en effektiv konkurrent på markedet, er det derfor essentielt, at din virksomhed er selv opsøgende efter nye kunder. Telemarketing er en effektiv og fleksibel marketingsværktøj, som er de led i en virksomheds markedsføring, der foretages med telefon. Arbejdsområder inden for telemarketing er eksempelvis telesalg, mødebooking og markedsanalyse.

QBEC har mange års erfaring indenfor telemarketing og hands-on viden som sikrer, at opgaven bliver løst professionelt, således at virksomheden får tilført nye kunder samt skabt mersalg hos eksisterende kunder.

QBEC’s konsulenter er erfarne telefonsælgere, som er uddannet til at håndtere telesalg professionelt fra A til Z. En af vores kernekompetencer er at præsentere virksomhedens brand/produkter/ydelser som var det vores eget, således at potentielle kunder får følelsen af at tale med en af virksomhedens egne konsulenter. Vores konsulenter sikrer altid, at kunden får en god oplevelse.

Vi hjælper med at erhverve nye kunder, genvinde de tabte, eller levere mersalg eksisterende kunder. QBEC kan tilbyde følgende telemarketings ydelser in-house eller eksternt:

  • Mødebooking
  • Nysalg
  • Mersalg
  • Winback
  • Retention/fastholdelse
  • Håndtering af service opkald