Ydelser




Outbound salg & mødebooking


Outbound salg og mødebooking er en form for telemarketing, hvor en sælger tager direkte kontakt til en potentiel kunde, formålet er anderledes for hver af de opgaver.


Formålet med mødebooking er at booke møder med nye potentielle kunder, så du som virksomhed får planlagt de rigtige møder med allerede interesserede købere.

Formålet med outbound salg er at afsætte produktet for din virksomhed. Vi profilerer jeres virksomhed, og videregiver det rette budskab til nye kunder.




Inbound kundehåndtering & telefonpasning


Inbound kundehåndtering og telefonpasning er en meget vigtig del af din virksomhed. Vi besvarer alle opkald med glade stemmer, og korte svartider.


Inbound kundehåndtering bruges når din virksomhed ønsker at få besvaret opkald fra kunder med spørgsmål om produkt, serviceydelser eller kundeoplevelser.

Telefonpasning kan være med to forskellige opgaver:

- Telefonpasning (beskedservice); denne service benyttes i tilfælde af at din virksomhed har travlt med kunder og ønsker at modtage en besked om hendvendelsen.

- Telefonpasning (omstilling); denne service benyttes, når din virksomhed mangler en receptionist, som kan viderestille opkald til de korrekte medarbejdere.




Leadgenerering


Med leadgenerering opnår din virksomhed kvalificerede kundeemner, som resultere i kunder der er forberedt til at snakke med din virksomhed.


Formålet med leadgenerering er at være et bindeled mellem kunden og din virksomhed. Blandt fordelene ved leadgenerering så opnår din virksomhed nogle informationer om bl.a. kundens reele behov, der hjælper på dialogen med kunden.

Derudover aftales der et specifikt tidsinterval som kunden bliver kontaktet i, dette giver en dedikeret kunde til din virksomhed.




Fieldmarketing


Fieldmarketing skaber kontakt, ansigt til ansigt med kunden. Denne service kan benyttes til mange formål såsom direkte salg, leadgenerering, markedsføring mm.


Vi er billedet af din virksomhed ud af til, og i den sammenhæng møder vi alle kunder i øjenhøjde, og med et smil på læben, der hvor de færdes til daglig. Kunden bliver en del af en kunderejse, hvor budskabet for din virksomhed altid er i fokus.

CVR nr: 37284645


Adresse: Trekronergade 126A, 2500 Valby


Telefon nr.: +45 52 40 40 40

Email: info@qbec.dk

Telefonisk åbningstider:


Mandag - Torsdag: 10:00 - 17:00


Fredag: 10:00 - 16:00

Weekenden: Lukket

Følg os på:

Copyright © All Rights Reserved QBEC 2018